Skip to content
Menu
EU Mozaik
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
EU Mozaik

Mesekönyvvé változtatja a nyomtatott újságot egy okostelefon-alkalmazás

Az alkalmazás a nyers stílusú, a gyerekek számára ismeretlen írásjeleket is tartalmazó híreket egyszerűbb, érthetőbb és érdekesebb nyelvezetű szövegekké változtatja a mobil képernyőjén, sőt, előugró, a tartalmat magyarázó mesefigurákkal és animációkkal gazdagítja az olvasói élményt a fiatal generáció számára.

Az újsághíreket a gyerekek számára is érthető, érdekes írásokká változtató okostelefon-alkalmazást fejlesztett ki egy japán napilap egy marketingcéggel összefogva.

A “valóságkiterjesztő” alkalmazás úgy működik, hogy a készüléket a nyomtatott újság fölé tartják, majd a fejlesztés “átírja” a híreket, a képernyőn pedig megjelenik a gyerekekre szabott változat. A fejlesztés a Tokió Simbun és a Dentsu cég közös munkája.

Az alkalmazás a nyers stílusú, a gyerekek számára ismeretlen írásjeleket is tartalmazó híreket egyszerűbb, érthetőbb és érdekesebb nyelvezetű szövegekké változtatja a mobil képernyőjén, sőt, előugró, a tartalmat magyarázó mesefigurákkal és animációkkal gazdagítja az olvasói élményt a fiatal generáció számára.

A Dentsu által közzétett bemutatóanyagok szerint az alkalmazás lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy érdekes írásokon keresztül tudják megérteni a komoly társadalmi problémákat, a gazdasági folyamatokat és politikai eseményeket, így a fejlesztés oktatási célokat is szolgálhat. Emellett a program a családon belüli kommunikációt is javíthatja azáltal, hogy a szülők és gyermekeik több közös témát tudnak megbeszélni.

A lap közlése szerint az alkalmazásletöltések száma 2100 százalékkal emelkedett a közelmúltban, bár azt nem tették közzé, hogy milyen időintervallum alatt.

Az úttörő kezdeményezésre a hirdetők is kedvezően reagáltak. A program sikere miatt egyre több cég közöl olyan hirdetéseket a Tokió Simbunban, amelyek egyszerre a szülőket és a gyerekeket is célozzák.

A Dentsu szerint az alkalmazás kifejlesztésével új jövőt akarnak teremteni a nyomtatott sajtó számára. Egyesek ugyanakkor szkeptikusak a kezdeményezést illetően: szerintük egyszerűbb lenne a gyerekeknek szánt híreket önmagukban közzétenni az interneten.

A Tokió Simbun nem az első japán cég, amely okostelefon-alkalmazással próbálja megnyerni a fiatal közönséget. A Toyota korábban olyan programot adott ki ToyToyota néven, amellyel a gyerekek szüleik mellett ülve virtuálisan “vezethetik” a családi autót mobiltelefonjukon keresztül.

forrás MTI

fotó: upi.com

Legutóbbi bejegyzések

  • Oldalletöltés vagy egyedi látogatók?
  • A biostimuláció hatásos a petyhüdté vált bőr ellen
  • Fekete, zöld, vörös – melyik tea a legegészségesebb?
  • Fájós bütykük? Megvan rá a módszer
  • Fekete kökörcsin
  • Mit jelent az előnytelen elosztás?
  • Őszi diéta mintaétrend
  • Halálos vacsora: gyilkos a tányéron
  • Ökológiai építés: a jövőnek építünk
  • Zsírégetés: meglepő de hatékony módszerek

Kategóriák

  • Egészség
  • Életmód
  • Gasztronómia
  • Ingatlan
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Szabadidő
  • Szépség
  • Tudomány
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vegyes

Címkék

4K adatbiztonság adathalászat adatvédelem ADSL Atomki Azure Flat medencefedés BeeSmarter BGF Billy Talent BME Brozie Budapest Park böngésző CEH Certified Ethical Hacker fesztivál hacker Hallu Motion Hegyalja Fesztivál információs társadalom IT biztonság kiberbiztonság kiberbűnözés kibertámadás közösségi média Microsoft mobilalkalmazás mobil programozó csapatverseny média okostelefon okostelefon-alkalmazás oktatás programozás programozó verseny Pulsatilla pratensis Sziget Sziget fesztivál tudomány verseny VOLT fesztivál web 2 web2 Ákos „Csakeredeti”
©2022 EU Mozaik | Powered by WordPress and Superb Themes!